søndag den 27. februar 2011

En dejlig solskinsdag

Dette var udsigten udover fjorden på vej hjem fra lufthavnen igår. Bilen og jeg er endelig blevet rigtig gode venner, så nu er der plads til at nyde udsigten :)

Idag havde vi fået det arrangeret sådan, at vi først skulle arbejde her til aften. Så i formiddags kunne vi komme i kirke, hvor der var besøg af et DTS hold fra en skole i Norge (en kristen højskole med skoler udover hele verden - ligesom den jeg var på i vancouver). Vi havde håbet på lidt mere engelsk sang, men ellers var det rigtig hyggeligt. Vi mødte dem en af vores første dage i Aasiaat, så det var spændende at høre om, hvad de havde oplevet på rejsen indtil videre.


Præsident håndtrykket...

..som planlægger en fredelig arbejdsfordeling (dette billede er til ære for Jakobs mor:)

2 kommentarer:

  1. Tak for indslaget.
    Dejligt at I har fundet sammen med unge fra "Ungdom med Opgave / opdrag " og Disippel Trænings Skolen i Norge, håber det er til gensidig glæde.
    Knus fra mor og far ( Carsten og Vivian)

    SvarSlet
  2. HEj
    Dejlig billede af is og vand og sol:)
    Jeg havde ellers lige håbet på at jeg kunne sætte et billede ind, for at vise forårets komme her, men det ved jeg ikke om man kan - jeg kunne i hvert fald ikke lige se hvordan.Nå men det var et billede af eratisser...:)i solskin taget her til formiddag - sneen er væk og foråret er her :)
    Kh Lisbeth

    SvarSlet